петък, 5 април 2013 г.

Хайде да махнем грима

Здравейте!

От няколко дни си мисля да пиша за продуктите, с които си махам грима понастоящем. Това за мен е задължително. Преди години съм си позволявала понякога да лягам с грима, но тогава още не се интересувах толкова от това да пазя кожата си в добро състояние. Никога не съм имала проблемна кожа и не съм полагала кой знае колко усилия за нея. Но сега нещата са съвсем различни - първо защото се гримирам от до всеки ден, и второ защото вече не съм на 15. Когато бях на тази възраст, а и до преди три години, се гримирах, но само със спирала, черен молив и гланц. Обаче сега слагам фон дьо тен, коректор, пудра и всичко, за което се сетите. И през деня много ми харесва, но щом се прибера, махам всичко и оставям кожата си да диша. Ако все пак ме домързи да си махна грима, като си вземам душ ползвам измиващия гел на Билка. Той премахва дори най-малкия остатък от грим.

Но като цяло гледам да съм сериозна в грижата за кожата ми, и в частност тази на лицето. А това включва и редовното почистване от грима. И за тази цел в момента използвам дфуфазния дегримьор на Nivea и мицеларната вода на Bioderma.


Започвам винаги с очите. Напоявам едно памучно тампонче с малко от двуфазния дегримьор (след като съм го разклатила добре), поставям го  първо върху едното око за около 30 секунди, след което много нежно и внимателно отстранявам спиралата. Повтарям процедурата и с другото око. Много съм доволна от това попадение. Самата консистенция е много приятна и нежна. Оставя върху кожата ми един копринен воал. Но няма как да не спомена и единствения недостатък - никак не е икономичен. Тази снимка е може би от неделя, и се вижда, че е до половина, а сега като го погледнах, вече е доста понамалял. 

Следва стъпка номер две - напоявам друго тампонче (за цялото лице ползвам 2-3) с мицеларната вода и махам грима от лицето и шията. Доколкото ми е известно, доста хора използват тази вода и за махане на спирала, но при мен така и не се получи. Просто не успявам да махна всичко както трябва. 


През лятото ползвам и тоник, просто защото тогава кожата ми започва да се омазнява и имам нужда да махна себума и да матирам. Но през зимата и пролетта не ползвам тоник. Мицеларната вода ми е напълно достатъчна.

Така и така става дума за махане на грим в тази публикация, ще спомена че не успях да се спогодя с кърпичките за махане на грим. Пробвах какви ли не, за мазна кожа, за суха кожа, някакви по-обикновени и неизвестни. С една дума, дадох им шанс, понеже смятам че за пътуване ще са идеални. Обаче не се получава при мен. Изхабявам 2-3 (мои приятелки споделят, че им стига и една), омазняват ми лицето с всичките си там масла, но не успяват да махнат и една трета от грима ми. 

Това исках да ви споделя днес. Сега отивам да се видя с господин Гел Билка в банята и после ще се поразходя из страната на сънищата с моя добър приятел Сънчо. 

Лека нощ! ♥


4 коментара:

  1. Меги, откакто прочетох предната ти публикация за мицеларната вода на Bioderma си я ползвам за почистване на лицето и съм много доволна :)
    Аз вече не се гримирам често, но преди го правих всеки ден и за премахване на грима използвах един страхотен гел на L'OREAL Demaq Expert http://static1.framar.bg/product/loreal_elexir.jpg Той почиства и най-черния грим от очите и е просто невероятен. Първо се нанася на суха кожа, разтърква се и после се изплаква, при което се образува пяна. Просто се сетих и реших да споделя. Хубав петък :)

    ОтговорИзтриване
  2. А забравих за мицеларната вода на Bioderma да кажа, че ми я дадоха в родилното, за да почиствам бебешката кожа с нея, така че е много мека и щадяща. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ооо, колко хубаво! Значи представи си колко е хубава :)

      А това на L'Oreal ще го пробвам, ама дали ще го намеря? Не ми изглежда позната опаковката...

      Изтриване
    2. Ами не знам дали го има все още. Моят гел беше в комплект със спирала за мигли и беше преди 4 години може би...ако не и повече...

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...