понеделник, 29 април 2013 г.

Любими продукти през април

Здравейте!

Април още не е свършил, но аз вече знам какво носих с удоволствие цял месец. Така че реших малко да избързам и да ви покажа моите любимци за април. Искам да спомена, че съм на люлякова вълна, и от към аромати, и от към цветове. Така че не се учудвайте ако тази публикация лилавее малко :)

Ето ги победителите в графа любими за месеца:


Как да ви кажа, обожавам ги всичките тези неща на снимката. Както съм споменавала, обичам разнообразието. Затова и всеки месец има нещо различно, което ми е грабнало окото, а понякога и сърцето. Но сред тези продукти си имам и стари любимци, които си ползвам все така с кеф.

Ще започна с душ гела на Balea с кокос и цвят от тиаре...
*признавам си без бой, това второто не знам какво е, но ще проуча...


Не знам къде съм бляла толкова време преди да опитам тези душ гелове. Откакто опитах този със смокиня и шоколад, все съм на щанда на Балеа. Мислех да си взема този с ананас, но после видях нещо с кокос. Не съм най-големия фен на кокоса, обаче напоследък не знам какво ми става, искам да ми мирише на кокос и това е. Та, щом видях кокоса на опаковката, реших! И не сгреших. Макар да не знам какъв е този цвят тиаре, ще ви кажа защо се е появил на земята (според моето обоняние) - за да бъде съчетан с кокос в най-прекрасния аромат за къпане. 

И като споменах аромати, няма как да пропусна да ви похваля наскоро придобитото мляко за тяло на българската марка Христина.


Както си личи от стикера на самата опаковка, ароматът е на люляк. Много обичам мириса на люляк. Напомня ми за едно време, когато в градината на баба имаше толкова много цветя и аромати и си се разхождах щастлива сред тях (точно затова обичам и липа, но това е друга тема на разговор)... Та, накратко за този лосион - имам го съвсем от скоро, но не съм спряла да го ползвам. Ето каква му е консистенцията:

 

Малко по-редичък е, може би затова и не е лосион, а мялко за тяло. Разнася се супер лесно, попива бързо и миризмата е страхотна. Не е много дълготрайна, но в сравнение с други подобни продукти (освен един, за който се надявам скоро да пиша), определено се запазва на кожата поне час. О,  и кожата става разкошно мека и кадифена. Искрено се радвам, че има български фирми, които се стараят да правят качествени продукти. Убедена съм също, че трябва да подкрепяме българското производство.

Следващото лилаво (но само на външен вид) в тази публикация е спрея за бързо съхнене на лак за нокти.


Чудя се и се мая на себе си как съм живяла досега без това съкровище. Още повече че лакът за нокти при мен съхне с години и много често съм го чакала час, след което без да искам пипам нещо, той се разваля, хваща ме яд и го махам... С този магически спрей се преродих. Лакирам се, напръсквам и след минути съм готова. Е, не да бръкна в чантата за ключовете, но поне да се облека и изляза за работа. Преди все се лакирах сутринта и дори на другия ден лакът ми ставаше на "чаршафи"... Сега нямам този проблем и съм най-доволния човек на света.

Червилата, ах червилата... моята голяма любов...


За тези от снимката горе вече съм писала ето тук и тук, така че няма да ви надувам главите пак за тях (не че не мога, но ако го направя, ще четете тази публикация до утре по това време);


Черната кутийка е приютила в себе си една прахообразна пудра за лице.


                                                                        


Марката е английска и се казва Nº7. Подарък ми е от любимата ми приятелка Мариана, за което много й благодаря. Имам я от доста време, но е тооолкова икономична, че няма свършване, което е супер. Имам я в цвят "medium", но не ми е тъмна, идеално си пасва с моя цвят на лицето. Матира добре и е трайна. Страхотно попадение.

До нея е друг продукт за лице, само че този път от познатата марка Avon.



Това е бронзант от серията Glow и пак е подарък от любима моя колежка. Като беше нов, беше във формата на слънце, но вече съм го поиздълбала и не си личи. Идеален ми е за контуриране. Има малко блестящи частички в него, но не са прекалено видими (даже на снимката не си личат). Трябва обаче да се внимава с количеството, защото този продукт определено е пигментиран. И още нещо, мирише много хубаво, на ванилия или нещо сладко. За лятото като съм с тен може повечко да се мажа с него.

И накрая, четката имитация на MAC 214;


Не съм много добра в характеризирането на четки, но ще опитам да опиша тази. От изкуствен косъм е, плоска и не много дебела. Използвам я за нанасяне на сенки на подвижния клепач. Слагам малко от избраните сенки и нанасям вертикално на окото (тоест така, както съм я показала на снимката). И от досегашния ми опит, мога да кажа, че сенките не мърдат цял ден (естествено с база за сенки отдолу).

Наясно съм с факта, че тази публикация стана километрична, ама аз като почна да говоря за гримове, козметика и прочее, нямам спирачка. Така че, който е стигнал до тук, благодаря му! :)

Приятна почивка! ♥

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...