четвъртък, 11 април 2013 г.

Сух шампоан Shauma Cotton Fresh

Здравейте!

Преди известно време разбрах за продукта наречен сух шампоан. И ако трябва да съм честна, идеята ми се стори малко странна и не обърнах внимание. Но после една моя колежка си взе такъв шампоан и много го похвали. А решението аз да си взема подобно нещо беше в следствие невъзможността ми да се справя с косата си. Имам предвид, че ми писна да я мия през ден. Много добре знам, че колкото повече се мие, толкова по-често се омазнява и баланса в косъма се нарушава. Обаче аз НЕ понасям косата ми да е мръсна или в състояние, което не ми харесва. И така се реших да пробвам този продукт. Лично за този на марката, от която си взех, не съм чувала или чела нищо, но пък се натъкнах на много положителни мнения за сухия шампоан като цяло. И си казах "добре,сега е момента".

Този сух шампоан го избрах много лесно, понеже съм ползвала нормалния шампоан от същата серия и ми хареса. Всъщност става въпрос за сухия шампоан Shauma Cotton Fresh.


Не помня каква му беше цената, но не беше скъп, може би нещо от порядъка 5-6 лв. Идеята на този продукт е да удължи доброто състояние на косата, за да не се мие толкова често. Тоест, в моя случай, на третия ден след измиването, косата ми вече не изглежда добре, затова я напръсквам с този шампоан и той попива част от мазнината и подобрява състоянието на косата. Ето какво пише отзад на опаковката:


Според указанията за употреба, трябва да се впръсква леко от 20см разстояние. Аз хич не съм добра в определянето на разстояния (особено пък указани в сантиметри), затова го правя на око. Гледам да не е прекалено близо, но не и далече, защото иначе няма да има желания ефект.

Но като всяко нещо, гледам да не прекалявам с него, така че не го ползвам много често. Само когато се наложи. Защото например след народни танци или преди важно събитие през деня или вечерта, не мога да мина само с него. Но за работа или събота и неделя си е страхотен продукт.


Има някаква странна миризма, която не мога да определя. Но в никакъв случай не е лоша, даже напротив. Опаковката му, както и начина за употреба, е точно като на дезодорант. Компактен е, така че става и за дамската чанта (е, не за клъч например)...

Това, което трябва задължително да се спомене, е белия цвят, който остава в косата, ако не се разреше добре (или поне не се разтърка добре в косата с пръсти). Така че трябва да се внимава в това отношение. 

Другото хубаво нещо на този продукт, освен че придава свеж вид на косата, е и малкото обем, който дава. А коя жена не би искала този ефект. И като казвам това, съвсем нямам предвид обем тип "глава като телевизор", а по-скоро съвсем леко и приятно повдигане на косъма от корена.

Естествено този шампоан не е нещо магическо. Ефектът от него е не повече от ден. Но според мен си заслужава и върши много добра работа. А, и да спомена, че моята коса е нормална с тенденция към омазняване на третия ден. Не бих мога да знам как този шампоан би действал на друг тип коси. 

Наистина ми харесва идеята за този тип продукт, така че ако имате добри впечатления от друга марка, моля споделете с мен.

Пожелавам ви един страхотен ден, наситен с много положителни емоции и усмивки! ♥

7 коментара:

  1. Досега само от зеления на Balea съм ползвала и бях доста доволна. Имат и някакъв нов в бяла опаковка и мисля да пробвам и него. И сега като видях и този за който си писала.. и той ще отиде в списъка за тестване :D Моята коса е същата, 2 дни е добре, но на 3тия хич не я понасям, в корените е много сплескана и не мога да си представя да изляза така :D

    ОтговорИзтриване
  2. Досега съм ползвала Клоран (зелена капачка), Балеа, Лъш...чудех се кой да е следващ Шаума или Сайъс, но мислех да пробвам Сайъс, тъй като досега не бях чела нищо за Шаума-та. Радвам се, че си останала с добри впечатления. Аз с "нормалните" шампоани на Шаума не успявам да се спогодя :) Дано този направи изключение.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. То и аз така с техните шампоани, освен с този от същата серия като сухия, затова реших да рискувам. А Syoss никога не съм ползвала, май все негативни мнения съм чувала...

      Изтриване
  3. Не мога да повярвам, че ти оставя бяло в косата - при мен това беше единственият, който не оставяше! :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами аз пръв път използвам такъв продукт и може би съм впръсквала трърде близо и затова оставяше бяло... то не че е много бялото де, ама все пак си личеше...

      Изтриване
  4. Аз също го ползвах и съм много доволна.Моята коса е черна и не оставаш.е следи.От къде мога да си го закупя,на мен ми го бяха подарили като бях в болница,свърших го и искам да си купя но не знам от къде.

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...