събота, 27 април 2013 г.

Catrice Camouflage concealer

Здравейте!

Преди време си бях купила един коректор на марката Catrice и някои от вас пожелаха да видят ревю за него. Дойде време да го направя, вече доста пъти го използвах и мнението ми е изградено. Исках да намеря достатъчно покривен и светъл коректор, който хем да се справи с тъмните кръгове, хем да озарява зоната под очите. И така, съвсем случайно намерих този коректор, чието име подсказва, че ще е много покривен.


Както се вижда на снимката, самия продукт е в бурканче, което е доста леко и компактно. Цената му, по спомен, беше около 6-7лв. Цветът, който аз имам, е 010 Ivory.


Нарочно си взех най-светлия цвят, имам светла кожа и бежовите или малко по-тъмни коректори не ми стоят добре. Както се вижда на снимката по-горе, описанието на продукта е следното : "Concealer cream with full coverage". Така че аз реших да му дам шанс. 

Самата консистенция, обаче, аз не бих я определила като крем, както пише на опаковката. Поради простата причина, че е доста по-гъста и суха от който и да било крем. На снимката едва ли това ще си проличи, но все пак ще ви я покажа, за да добиете представа как изглежда отблизо. 


















Трябва да ви призная, че именно поради гъстата и суха консистенция на коректора, той се врязва изключително дълбоко в малките бръчици под очите. Което го прави неизползваем за през деня. Но пък за вечер и за снимки, би бил идеален. Признавам си, че все пак го използвам и през деня, когато не съм спала достатъчно и изглеждам изморена. Много малко количество от него е необходимо за да покрие всичко. 

Сега нагледно ще ви покажа как се врязва в кожата. В случая съм го размазала на ръката си.


А за още по-ясна представа, се снимах без грим, с този коректор под едното око. Според мен ясно си личи кое е то. 


Ето така стои коректора, много е покривен и светъл. По принцип не се харесвам без грим, защото съм с много светла кожа, бенки, дребни малки лунички и тъмни кръгове под очите (а също и имам чувството, че изглеждам болна). Обаче ако трябва да съм честна, вчера след като направих тези снимки, излязох така, както съм на снимката - само с малко коректор, пооправени вежди и стейна на Revlon. И да ви кажа честно, идеално си се чувствах. Мисля за жегите през лятото да заложа на този вид - без фон дьо тен, пудра и т.н...

Има някои продукти, които адски много харесвам, въпреки че имат недостатъци. И този коректор е един от тях. Обожавам го, но не го препоръчвам на хората с малко повече мимически бръчки около очите, защото много ги подчертава.

Така и така съм на тема коректор, искам да ви помоля да ми препоръчате някой добър, ако знаете такъв. Само ще вметна тези, които вече имам - Wake me Up на Rimmel, Dark Circles Eraser на Maybelline и този в бурканче на Radiant.

Пожелавам ви страхотен ден!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...