неделя, 21 април 2013 г.

Червилата на Essence

Здравейте!

Този уикенд е пълен с идеи за публикации. Вече не знам за кое по-напред да пиша. Иска ми се да напиша всичко, за което се сетя, но за съжаление нямам толкова свободно време. Нали все някой трябва да изчисти, изпере, измие чиниите и т.н. След това пък малко спа в къщи, душ и ей ти на, деня свършил. Да не говорим, че си купих едно две неща и много ми се ще да ги изпробвам... А аз като седна да пробвам уж едно, се сещам за още едно, и после друго, и навън станало тъмно... :) 

Както и да е, да не продължавам с лирическите отклонения, че мога така и до утре...

Това ще бъде ревю на червилата на Essence. Доколкото знам има само един вид такива, а цветовете би трябвало да са около 16 (поне така пише на сайта им). Лично аз по магазините съм виждала по-малко цветово разнообразие от гореспоменатото.

Аз имам 3 червила на тази марка - едно розово, едно нюд и едно оранжево със златни частици. 

 
Ще започна с опаковката на тези червила. Предполага се, че цвета на опаковката трябва да отразява истинския цвят на червилото. Но, по мое мнение малко се различават. Най-забавното е, че по средата на самата опаковка има малко прозрачно място, където се вижда самото червило. Признавам си, това го забелязах чак сега, когато ги снимах. 

Консистенцията на тези червила наподобява по-пигментиран балсам за устни. Тоест, по-кремообразни и мекички са от останалите червила. Особено сравнени с повечето червила на Golden Rose, които са доста сухи. И все пак са що годе трайни. 

Цветовете, които аз имам, са много нежни и са подходящи за ежедневен грим. Стоят много естествено на устните.

Ще започна с първото червило на Essence, което си купих, а именно розовото.
 
 

Както си личи, това червило съм го ползвала много. Името му е Coralize Me!, но аз не съм особено съгласна с него. За мен в кораловия цвят присъства и оранжевото, а това си е чисто и просто розово. И все пак, това е мнението, което моят поглед ми дава. Ето как изглежда на ръката ми (пробвах да ги снимам на устните си, но цветовете на снимките изглеждаха почти еднакви, а аз искам да ви покажа истинския на всяко от трите червила).


Ей, много ми е любим този цвят. Толкова е нежен и прекрасен. Не е прекалено пигментиран и според мен би отивал на всеки тип кожа и коса.

Следващото червило на Essence, което си взех, е друг мой фаворит, защото е перфектния нюд за мен.


Към това червило посягам доста често, защото отива на всичко. Напълно матово е и много лесно се нанася на устните. Преспокойно бихте могли да си слагате от него без да използвате огледалце. Името му е In The Nude, и то си казва всичко. 


Този нюд е по-бежов, но на мен ми харесва. Стои така - хем все едно нямате нищо, хем устните изглеждат подхранени и мекички.

И последният ми избор е оранжево с малки златни частички в него.


Името му просто отвява другите две. Казва се I'm A Lobstar!... Ако трябва да съм честна (то си и личи от това, че си е почти цяло и непокътнато) не го използвам много често. Не защото е лошо или нещо подобно, а просто защото не се харесвам особено с него. Аз имам едно много лошо качество - винаги имам някакви очаквания, и когато те не се оправдаят, се разочаровам. Така стана и с това червило, просто не ми стои както исках и се надявах. Но по принцип много харесвам оранжеви червила и смятам да му дам шанс може би през лятото.


С тези златни частици в него е малко особено сега като се замисля. Но, както казах, иде лято и ще му дам шанс, пък било то и само заради името му.

Тези червила не са никак скъпи. За съжаление съм ги купувала отдавна и не мога да се сетя за цената, но съм убедена, че не е висока. Достъпни са, има ги почти навсякъде и според мен няма да сгрешите с покупката на поне едно от тях. Обаче трябва да ви предупредя, че ако очаквате много наситен или искрящ цвят, тези червила не са за вас. Говоря от личен опит, тоест от тези трите червила, които ви показах днес. За другите цветове, които не притежавам, няма как да дам мнение.

Ще ми бъде много интересно да споделите вашето мнение за тези червила. 

Радвайте се на слънцето! ☼


http://www.jenite.net/2010/04/facebook-symbols.html
Сайтът на Една Жена

4 коментара:

  1. аз имам 53 All about Cupcake и съм супер доволна, много нежно розово без глитър. Исках и Коралайз ми, ама не го намирам, мисля че е спрян от продажба...Забравила си само да споменеш уникалния им мирис! :))

    ОтговорИзтриване
  2. Хм,не съм се заглеждала за Coralize me откакто го имам, дано да не е спряно от продажба,ще бъде жалко :(

    ОтговорИзтриване
  3. Аз имам 64 Flirty pink. Не е лошо, с няколко нанасяния покрива много приятно, но трайноста му не е повече от час.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, те по-скоро са като цветен балсам, много мекички и приятни, но наистина не са трайно...

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...