неделя, 26 май 2013 г.

My blush collection

Здравейте!

Според мен, а и не само, важна част от грима, е ружа. Той е един прекрасен завършек на цялостното излъчване. Руменината по бузите, пък била тя и изкуствена, придава свеж и здрав вид на лицето. Въпреки това, аз все забравям да ползвам руж. Може би защото не се чувствам особено уверена, че го нанасям правилно, все ми се струва че не ми стои добре. Това, че не ползвам често руж обаче, изобщо не ми пречи да имам в колекцията си няколко такива. Ако трябва да съм точна, изкушила съм се точно 5 пъти да си купя руж. Единият от тези, които имам, ми е подарък. 


На снимката се виждат и двете четки, с които нанасям ружа. За тях, обаче, след малко.

Сега започвам с ружовете, които имам. Първият руж, който някога съм имала, е на Oriflame.

На слънчева светлина


Името му е Glowing Peach и дори не знам дали още се предлага от марката. Този руж е прасковен с множество златни частици. Но на лицето стои много нежно и елегантно. Явно все пак доста съм посягала към него, защото вече му се вижда дъното. Срокът му на годност е до септември тази година, така че ще гледам да го изхабя дотогава. Препоръчвам го от цялото си сърце.

Друг мой любим руж е този на Инглот.


 
Името на този руж не го знам. Може би е под самата опаковка, но не успявам да я извадя, за да го видя. И той е прасковен със златни частички, но е една идея по-светъл от предния, който ви показах. Много качествен и хубав руж. Стои много естествено и приятно на лицето. Посягам към него най-често когато се гримирам за разни важни събития.

Следващият руж е коралов и е на Flormar. 


Изключително нежен руж, на мен ми прилича на копринен воал. И този не е матов, но няма и брокат в него. Има сатенен и някак перлен завършек. Цветът е смесица от розово и прасковено. Flormar имат някои доста добри продукти, и този определено е един от тях. 

Сега е ред на розовите ружове. Имам един двоен отново на Flormar, но за мен само едната половина е руж, другата по-скоро е бронзър. 


Това е един съвсем стандартен розов руж. Според мен придава една прекрасна естествена руменина на лицето. Не е искрящ, а точно обратното. И все пак е доста наситен и плътен. Напълно матов. 

Следващият розов руж е Maybelline Colorama 201.



Доста искрящ, почти неоново розов. Този руж е перлен и изглежда доста наситен, а всъщност на бузите стои доста дискретно и не помпозно. За мен ружа трябва да се използва в съвсем малки, почти незабележими количества. Не бива да изглеждаме като клоуни все пак. Само да вметна, че опаковката на този руж е малка и компактна, идеална за несесера с гримове в чантата или за път. 

И последното ми попълнение е  Miss Sporty 002 Rose.

 
Този руж, доколкото помня, беше доста евтин. На пръв поглед много ми хареса и реших да си го взема за чантата. Той се състои от два кръга един в друг. Но не е никак добре пигментиран и лично аз трудно "вадя" цвят от него. На лицето ми не се забелязва, ама хич. 

А сега дойде момента, в който да ви покажа с какви четки нанасям ружа на лицето си. Първоначално използвах само тази на Essence, но след време по съвет на една съблогърка, установих че и с тази на Саманта Чапман (Stippling Brush) също се получава добре. 

 
Продължавам упорито да се уча как се нанася руж и се надявам съвсем скоро да харесвам резултата. Имам все пак малки пристрастия към прасковените и особено коралови цветове напоследък, така че смятам да използвам най-вече ружовете си в тези гами.

Много бих се радвала да споделите с мен кои са вашите любими ружове.

Приятна и топла неделна вечер ви желая!

3 коментара:

  1. Леле колко много ружа имаш. И всичките какви са хубави. :) Аз имам само 2 и то все розови.

    ОтговорИзтриване
  2. Обожавам ружове, дори успяха да изместят хайлайтерите от сърцето ми! :)

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...