понеделник, 24 февруари 2014 г.

Catrice Cream To Powder Blush in C02 Rose's Wood

Здравейте!

Преди време бях споменала крем ружа на Catrice в не особено позитивната статия за продуктите, които са ме разочаровали. Да не говорим, че докато пишех онази статия, опитах да отворя ружа и се порязах жестоко, та това съвсем ме ядоса. Обаче наскоро докато си преглеждах колекцията, попаднах на този руж и реших да му дам втори шанс. И се оказа, че не е толкова зле, колкото си мислех. Е да, не е най-добрия на света, но пък за цената си от 6-7 лв. е със съвсем прилично качество. Та, за него ще пиша днес - Catrice Cream To Powder Blush in C02 Rose's Wood.



Този руж, както името подсказва, е кремообразен. Но в момента, в който се разнесе, става прахообразен. Аз го нанасям или с пръсти, или със Stippling четката на Real Techniques. 

Цветът е прасковено коралов. 

Консистенцията е кремообразна и гъста. 

Нанася се лесно. Не става на петна. 

Няма аромат или поне аз не усещам такъв.

Опаковката е пластмасова, не особено здрава и се отваря адски трудно. Но пък може само моята да е дефектна.

Относно това колко е пигментиран и дълготраен ще кажа, че има още какво да се желае. С малко повече наслояване се постига желания резултат, поне при мен. 




Един ден случайно реших да го пробвам и останах изненадана, че мнението ми се е променило. Доволна съм, че не е кой знае колко пигментиран, защото така мога сама да определя колко наситен да е цвета на бузите ми. Не обичам ярки и крещящи ружове, просто не са по мой вкус. Този на Catrice е някак нежен и деликатен. С него изглеждам свежа и отпочинала. 





Мисля, че е от лимитирана колекция и не се предлага вече по магазините. Аз си го поръчах от един сайт за козметика. 

С тази публикация всъщност искам да кажа едно - не отписвайте нещо само защото не ви е направило добро първо впечатление. Дайте му втори шанс и може да се изненадате приятно. 


Успешна седмица! :)

2 коментара:

  1. Имам същият вид червен руж на Essence и го обожавам! Много е удобен за пътуване, тъй като не ми се налага да разнасям и четка. Интересното, че е опаковката е точно същата, но с различни надписи, хах.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хм, не съм се замисляла, но си права, че ще е удобен за път... мерси за съвета :)

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...