петък, 28 февруари 2014 г.

February Favourites 2014

Здравейте!

Пак е време за любимите ми козметични продукти за изминалия месец. По традиция нещата не са никак малко, затова запретвам ръкави и давам по същество.

Ето ги любимците ми за месец февруари.


6 продукта за устни!!!! Какво да ви кажа, луд умора няма. Не мога, просто не мога да устоявам на хубави червила, гланцове, балсами за устни... Добрата новина е, че напоследък по една или друга причина попадам все на успешни попадения. В моя защита ще спомена, че две от тях са ми подарък... Честно казано не мога да кажа кое от всичките на долната снимка ми е най на сърце. Всичките са чудесни, поне за мен и горещо ги препоръчвам. Ако ви е омръзнало да виждате в моя блог по един милион продукти за устни всеки път, просто пропуснете следващите няколко реда. Ако обаче се интересувате поне наполовина колкото мен от темата, не пропускайте това, което имам да кажа...


Вижте ги само колко са прасковени и пастелни, и нежни и прекрасни... Е, има и едно изключение и то е най-новото ми червено кремообразно червило от L'Oreal, което не знам за кой път вече споменавам. То е идеалното ежедневно червено, което не стига че стои добре, ами и подхранва устните, но освен това ги и оцветява за дълго време. 

Щом споменах подхранване, веднага в ума ми изникват любимите ми два балсама за устни за последния месец. За Lip Butter със жасмин на Korres писах ето тук. Него го използвам вечер преди лягане. Божествен е! Никога не съм обичала балсам за устни толкова. Pure love! 
Прасковения на Nivea пък използвам през деня, защото е в много удобна стик форма. А за аромата на истински праскови думи нямам... ухая на него доста след като го нанеса :)

И като съм на прасковена вълна (да, червената отстъпи челното място на прасковените и неутрални цветове), ще спомена кремообразното червило на Kiko (номер 906), което дали самостоятелно или с любимия гланц на Revlon, беше доста често на устните ми. А що се отнася до гланца, той е в цвят Bellini и (знам, че го казвам доста често, но) е най-разкошния светло розов, почти нюд глос, който съм имала. Той със сигурност не е излизал от несера ми с гримове за чантата още откакто го сложих там, когато си го купих. Нетипично за мен, но през февруари залагах повече на цветния (разбирайте различен от нюд/бежово/кафяво) грим за очите и този гланц. 
Приятно изненадана останах от кремообразния (ще взема да преброя колко пъти използвах тази дума в днешния пост) молив за устни Kiko Ultra Glossy Lip Pencil 604. Аз съм малко предубедена към моливите за устни, за мен са малко излишни (освен червения или някой тъмен, който да спомогне за по-лесното нанасяне на съответното червило). Но този разби предрасъдъците ми на пух и прах. Кремообразен, мажещ се на устните като масло, ухаещ нежно и в цвят "my lips but better". Има само един недостатък, свършва много бързо...

P.S. Лелееее, мислех си този пост да бъде кратък, а още съм на средата... ?!?!?

Откакто си купих Buffing четката на Eco Tools и нанесох с нея фдт-а Colorstay на Revlon, нищо друго не мога да сложа на лицето си. Перфектно покритие, перфектен матов завършек, работа за точно 3 минути, а резултата е wooooowww...


А с озаряващия cc крем за очи на Bourjois постигам онази финална щриха, която ми е нужна, за да изглеждам и да се чувствам добре. Няма особено покритие, но пък е озаряващ. 


След като приключих най-сетне с един лосион за тяло, от който беше останало много малко количество, започнах този на Bioten за суха кожа с бамбук и йогурт


Консистенцията му е бяла и гъста, но попива изключително бързо. Подхранва сухата ми кожа (особено на краката) много добре и мирише прекрасно. Просто няма какво да не му хареса човек на този продукт. 

Рядко споменавам някой продукт за коса, просто защото няма нещо, което да ме впечатли кой знае колко. Олиото на Macadamia трябваше да бъде в предния пост с любимци, но забравих да го включа. Не забелязвам да прави нещо особено за косата ми откъм подхранване, заглаждане и т.н., но! я кара да изсъхва скорострелно. Точно това му качество за мен го прави незаменим продукт, особено за зимните сутрини, когато си миех косата и трябваше да бързам за работа. 

Това бяха любимите ми продукти за месец февруари, но с това поста не приключва. Имам да спомена и две разочарования


Още първия път, когато споменах за течното червило Apocalips на Rimmel (ето тук), бях честна и споделих, че не ми харесва, защото се събира в гънките на устните и се образува бяла линия... Продължавам да съм на същото мнение... 
За сенките на Bourjois пък отделих цял пост, който може да видите тук, така че няма да се повтарям.
Ще ми се обаче да намеря начин, по който тези два продукта да се сработят с мен, затова още опитвам и не съм се отказала от тях...

Вече ви оставям да си починете малко от мен и дългите ми постове. Ще се видим (я образно казано, я не) другия месец, който е женския месец. Планирам много публикации, така че хвърляйте от време на време по едно око на блога :)

До скоро <3

8 коментара:

  1. Олиото ще е и в моя пост, но не бях забелязала тази му функционалност. При мен придава доста блясък и заглажда..

    ОтговорИзтриване
  2. Ох, гланца на Ревлон и червилото на Кико ... Ще ме накараш накрая да си ги купя. За втори път (поне) ги виждам в твоя блог и всеки път ги гледам и им се възхищавам :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Още ще ги виждаш :) мнооого ми харесват, не знам на теб дали ще ти харесат, например гланца е супер семпъл, но за мен е страхотен :)

      Изтриване
  3. А от къде се снабдявате с козметика на Кико ?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Приятелка ми ги носи от Испания :) но от сайта на Кико вече може да се правят поръчки и за България...

      Изтриване
  4. и аз се включвам във въпроса за Кико? конкретно за молива за устни?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Молива ми е подарък от приятелка, донесен е от Испания...

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...