събота, 8 февруари 2014 г.

TAG: Would you rather?

Здравейте!

Много ми харесва да правя тагове напоследък. И затова много благодаря на Ида от Ida's Beauty Blog, че ме тагна да направя "Would you rather?" Звучи ми супер интересно, затова веднага започвам с отговорите.


1. По-скоро би изгубила всичките си спирали, моливи за очи и продукти за устни, или всичките ти палитри сенки?



- Изгубила??? Това не е много вероятно, аз така си ги гледам и обичам, че няма шанс това да се случи... Но ако някой зъл крадец на грим ми ги отмъкне, то най-любезно бих го помолила ако обича да остави всичките ми червила и спирали, че иначе лошо му се пише! Без сенки мога да изкарам, тъй че тях бих ги жертвала... Тъкмо ще имам повод да си купя нови! Ха!


2. По-скоро би се лишила от всичката си коса или би била неспособна да я отрежеш никога повече?



- Обичам си косата, но тя расте бързо, и ако се налага, не бих се замислила хич, а ще я отрежа... Това е просто коса и тя расте... Не че се харесвам с къса коса особено де... според мен е по-женствено да имаш дълга коса...


3. Коралов или розов руж?




- Хм, труден въпрос... До скоро не се харесвах с руж, а от два месеца си се мацам с всякакви - розови, коралови, абе всякакви. Ама ако трябва да избера един, то по-скоро бих избрала коралов.


4. Ако имаш 1000лв. за харчене, по-скоро ще ги изхарчиш за грим или за дрехи?


- Ако имам тези пари и мога да правя с тях каквото поискам, може би ще ги използвам другояче... но ако задължително трябва да ги похарча за себе си, то бих си купила чанти и гримове, и то скъпи такива.


5. По-скоро би използвала червило вместо молив за очи или молив за очи вместо червило?

- Нито едно от двете честно казано...


6. По-скоро би използвала само един цвят сенки или само един цвят червило до края на живота си?

- Ух, че краен въпрос! Избирам сенките! И без това нося предимно подобни нюанси, които сигурно само аз смятам за различни, а те просто са нюд или неутрални..  Един цвят червило? Seriously? А другите ми 70 цвята??? Не, мерси :)


7. По-скоро би носила зимни дрехи през лятото или летни дрехи през зимата?

- Какъв въпрос само :D Няма да изненадам никой с отговора си. А той, разбира се, е че нося летни дрехи през зимата. Винаги съм с потник или блуза с къс ръкав под жилетката/пуловера. Да не говорим, че на мен лятото винаги ми е толкова непоносимо горещо, че искам да си махна кожата... 


8. Конска опашка или messy bun?




- Бих носила конска опашка постоянно ако ми отиваше... В 80% от времето съм с messy bun и супер много ми харесва :)


9. Ако трябва да носиш само един вид лак за нокти през цялото време, какъв би предпочела - тъмен, ярък или неутрален?

- Френски маникюр, със сигурност. Колкото и да обичам ярките цветове, френския маникюр ми е най-любим, пък и отива на всичко.


10. Ярки устни и неутрални очи или неутрални устни и цветен грим на очите?

- Тук ще трябва пак да спомена моите 70 червила и с това ще приключа въпроса :)


11. Ако трябва да се откажеш от едно от двете, кое би избрала - грима или лаковете за нокти?

- И от двете бих се отказала ако се налага, с много мъка разбира се. И все пак, обичам да се гримирам, а ми е досадно да се лакирам, тъй че... преценете сами :)


Този таг беше забавен, дооообре че е само хипотетичен :D Ще се радвам и други момичета да го направят, така че всички, на които им се струва интересен, дерзайте! 

*Снимките са произволно избрани от интернет, с изключение на тази със скромната ми персона...

Айде чао, отивам на шопинг да се запася, в случай че ми се наложи да изгубя част от грим колекцията си :))))))))


Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...