неделя, 9 февруари 2014 г.

Neutrogena Oil-Free Moisturiser

Здравейте!


Тази зима кожата на лицето ми се държи много странно. Хем се омазнява прекомерно в Т-зоната, хем се бели покрай и на носа, както и на бузите. С какви ли не кремове се мазах, но положението си оставаше същото. Докато не се сетих за крема за лице на Neutrogena, който си купих още преди няколко месеца. Той e oil-free, така че много се надявах да помогне в ситуацията. 




Кремът е идеален за мен, защото попива бързо, хидратира сухите участъци от лицето и не омазнява допълнително Т-зоната ми. 

Консистенцията е лека и приятна, с нежен флорален аромат. Има бял цвят и не е плътна, а по-скоро течна. Не лепне и попива наистина бързо, като оставя лицето меко и нежно. 

Не ми дразни кожата, не са ми излизали пъпки или разни несъвършенства. 


Този крем в никакъв случай не е мазен и кой знае колко дълбокоподхранващ, така че не мисля че би бил подходящ за суха кожа, особено пък през зимата. Но за мен е супер, действа добре на кожата ми и го използвам всяка вечер. 

По спомен цената на този крем беше около 10лв., което го прави достъпен. 

Тубичката е 50мл. и ще ми стигне за доста време, тъй като този крем е икономичен. Малко количество ми е нужно за цялото лице. 

Този крем, освен всичко друго, обещава и да изравни тена, но аз нямам наблюдения дали е така. В момента нямам петна по лицето или разни несъвършенства, за да преценя, но пък сякаш кожата ми изглежда някак по-свежа от обикновено. 

За моята смесена кожа това е крема за момента и мисля да го ползвам докато имам нужда. 

Вие ползвали ли сте го и ако да, какво мислите за него?

Ползотворна седмица! :)

2 коментара:

  1. Много ми харесва, ползвах го доста време, свърши и не го купих пак заради ужасното му съдържание :)
    Но доста ми харесваше ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Май е време и аз да започна да се заглеждам в съставките...

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...