вторник, 4 февруари 2014 г.

Umbrella Lipgloss Review

Добро утро!


Аз съм пристрастена към продукти за устни и не ме е срам да си го призная... Това автоматично означава, че и днес ще пиша на тази тема. Имам малки и паднали клепачи, така че на очите си имам предимно ежедневни и неутрални цветове, които да отварят окото, а на устните си позволявам да експериментирам. По принцип сякаш предпочитам червила, но от скоро се разпали отново страстта ми по гланцове и течни червила...

Точно за гланц/течно червило ще говоря днес. Марката Umbrella е доста евтина и освен гланцове, друго тяхно не съм пробвала. Но пък съм доволна от тях, а и струват само около 2лв. 


Аз си избрах два доста ярки цвята- номер 31 и 32. На самата опаковка има два малко противоречиви надписа - хем пише lipgloss, хем на стикера на капачката "течно червило". Според мен и двете твърдения са верни, защото тези гланцове хем са покривни, хем имат стъклен ефект.



Консистенцията на тези гланцове е малко по-гъста от обичайното. Нанася се лесно и почти не лепне. Има странна и натрапчива миризма, но на мен не ми пречи. 

Покривността е много добра, затова и не е нужно да слагам втори слой. Издържливостта е като на всеки друг гланц за устни, не е кой знае колко добра. 

Цветовете, които аз си взех са една идея по-летни. Не че аз имам проблем да ги нося и сега, но наистина са толкова ярки и наситени, че определено са по-подходящи за лятото. 


Номер 31 е коралово с доста оранжево в него. 



Много хубав и приятен цвят, който придава свеж вид на лицето. На снимките (особено тази на устните ми) изглежда малко по-блед, отколкото е. Но на живо си е доста искрящ. 


Може да се добави и втори слой за по-голяма наситеност и драматизъм. Мисля, че този цвят ми отива повече от другия, или поне аз се възприемам по-добре с него. 


Другият цвят е номер 32 и е морковено оранжев (ако изобщо има такова определение). 




И тук пак на снимката не е излязъл истинския неоново оранжев цвят. Но това е най-близкото до цвета, което успях да хвана. На мен лично този цвят ми е по-труден за носене, защото все едно съм си сложила крещящо оранжев морков на устните. И все пак, нося си го, защото е различен от всичко останало, а на мен това ми допада. 

Тези гланцове са подходящи за лятото и за по-смелите, които нямат проблем с ярките цветове на устните си. Аз ги харесвам, защото са покривни и забавни. Не подчертават недостатъците и не се врязват с тях, нито оставят онази неприятна линия на долната устна, ако ме разбирате.

Ако търсите евтин вариант на нещо свежо и две в едно (червило и гланц), тези продукти на Umbrella са добро решение. После дори и да не ви харесат, няма да е голям проблем, защото са супер евтини. 

Тази марка аз я откривам предимно по малките квартални козметични магазинчета, може да я има и в Елитис.

Вие ползвали ли сте ги? 

Хубав ден! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...