събота, 1 февруари 2014 г.

Empties January 2014

Здравейте!

Започвам новия месец с пост за празни опаковки. Харесва ми да правя подобни публикации, защото наистина имам мнение за продуктите, след като съм ги използвала докрай. Ще споделя също дали бих си ги купила отново и какво най-много ми харесва/не ми харесва в тях. Този пост се очертава да е все с мои любими неща, с изключение на две-три...


Ще започна с може би най-любимото ми червило за предишната година - Maybelline Colour Whisper в цвят 430 Coral Ambition. По принцип за някои неща си трябва постоянство да се привършат, просто защото не са ти кой знае колко любими, но все пак си ги купил... Е, с това червило случаят не е такъв :D Не исках хич да свършва, толкова си го харесвах. Цветът е супер, кремообразната формула също. Единствено не ми харесва решението гилзата да е на една страна, защото така не мога да се докопам до последното останало от червилото... Накрая почнах да го използвам с четка, но не ми харесва как става... Ще ги го купя отново със сигурност!!!

Друг любим продукт за устни също свърши. Гланцът на Manhattan го взех случайно като си мислех, че ще е по-наситен. В последствие се оказа, че много ми харесва такъв, какъвто е - блестящ и даващ стъклен ефект на устните. И него мисля да си го купя отново.

Супер спиралата ми за всичко в едно (главно добре разресани и обемни мигли) изсъхна и вече нищо не излиза от нея. Тя е на Max Factor и е за кафяви очи. В това отношение не видях нищо, което да подчертае цвета им, но не това е важното. Спиралата много ми хареса и ще си я взема отново.

Трудно ми е да изхабя цял лосион за тяло, особено пък само за месец. Но в този на Deva Bio Vital има нещо магическо и пристрастяващо. За него повече тук. Ще го имам пак, знам!

Шапоанът на Schwarzkopf Gliss Hair Repair с кокос и масло от Маракеш имам от мнооого месеци. Но толкова да не ми хареса, че прибягвах до него само в редки случаи. Не ми изчиства добре косата и даже я омазнява... Аромата му, от друга страна, е меко казано божествен - хем нежен, хем ориенталски, хем чистичък. Толкова много ми харесва, че бих си купила този шампоан отново само за да го използвам като душ гел. Лудост, а?

Интимният душ гел на Bourjois съм ползвала и друг път и съм много доволна. Мекичък и нежен, не ми дразни и мирише страхотно. Пак бих си го купувала. 

Душ гелът от Avon с портокал и джинджифил използвах с кеф, но много бързо свърши. Мирише на зима и Коледа, как да не го харесва човек. В студените месеци бих го ползвала пак. 

Друг продукт на Avon, който изхабих, е гел за вана. Аз нямам такава, затова го ползвах като душ гел. Мирише страхотно на зелена ябълка и е в супер сладка опаковка, която мисля да запазя. 

Базата за сенки е пак от Avon и аз я обожавам. За нея съм писала вече ето тук. Отне ми около половин година да я изхабя, а стъкленото бурканче е наистина малко, така че е икономична. Обожавам я, имам вече нова опаковка от нея. 

Кремът за лице против несъвършенства на Nivea имах отдавна и въпреки непрестанното (почти) ползване, изхабих чак наскоро. Доволна съм от него, попиваше бързо, не омазняваше кожата ми и предпазваше от появата на пъпки. Бих си го взела пак, но едва ли ще е скоро, защото имам други кремове в момента. А и искам да пробвам нещо от по-високия клас козметика. 

Заздравителят за нокти 3 в 1 на Perfect не е изхабен докрай, но почна да се тегли като локум и стана неизползваем. Това ми е втора опаковка от него, но имам леки съмнения дали ще си го купя отново. По-скоро ми се ще да пробвам нещо ново. 

И остана една почти пълна опаковка от балсам за устни Figs & Rouge. Получих го в една от бюти кутиите, но тъй като е органичен, трябваше да го използвам навреме или поне да го държа в хладилника, за да не се развали. Бях забравила за него, а като го открих, си беше променил консистенцията и аромата. С две думи - развален е и затова го изхвърлям. Но, честно казано, никога не ми е бил кой знае колко любим... Няма да си го купя отново. Мисля да си запазя малката кутийка все пак, защото е много сладка. 


Това беше всичко от мен за днес. Желая ви топла съботна вечер! :)

6 коментара:

  1. Aз си мисля, че никога не мога да изхабя едно червило. Имам едно-единствено, което е до средата, на Орифлейм, но го имам от 4 години :D :D :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Гарантирам ти, че ако продължаваш да ползваш това на Catrice, скоро ще му видиш края, просто е по-кремообразно и затова свършва бързо... Иначе и на мен ми е трудно да изхабя червило, при положение че имам милион и едно :D

      Изтриване
  2. Чак ти завиждам, че не можеш да изхабиш докрай лосионите за тяло, аз моите ги свършвам за отрицателно време :-))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз ги изхабявам по-бавно по простата причина, че имам отворени поне 5 и все ги редувам, рядко ползвам постоянно само един...

      Изтриване
  3. Обожавам интимния душ гел на Bourjois!Много интересна публикация:). http://milenche22.blogspot.com

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...